Privacybeleid

Privacybescherming

Dit privacybeleid wordt uitgevaardigd namens SMILE2IMPRESS, S.L. (hierna SMILE2IMPRESS of IMPRESS genoemd), als verantwoordelijke voor de verwerking van gegevens en beheerder van deze website. Het is gericht tot gebruikers van de producten en diensten van SMILE2IMPRESS en DR SMILE, patiënten, leveranciers, bezoekers van de website en personen die contact willen opnemen met SMILE2IMPRESS of DR SMILE.

Wij verzamelen, gebruiken en zijn verantwoordelijk voor bepaalde persoonlijke gegevens over u. Hierbij zijn we onderhevig aan verschillende wetten voor gegevensbescherming, afhankelijk van de locatie van onze patiënten en de levering van onze diensten. We zetten ons echter in om de hoogste niveaus van privacybescherming te bieden, ongeacht waar ter wereld u met ons communiceert.

Houd er rekening mee dat we dit beleid van tijd tot tijd kunnen bijwerken. We raden aan om het regelmatig te controleren. Deze versie is geldig vanaf maart 2025.

Wij, de verantwoordelijken voor de verwerking van uw gegevens

Identiteit: SMILE2IMPRESS, S.L. Belasting ID (NIF): B67402032 Geregistreerd adres: CALABRIA 169, 08015 BARCELONA E-mailadres: gdpr@smile2impress.com

Onze functionaris voor gegevensbescherming

De functionaris voor gegevensbescherming is AURIS CONSULTORÍA LEGAL I TRIBUTARIA S.L.P., Tax ID: B65951055. Als je vragen, zorgen of suggesties hebt over de manier waarop we je persoonlijke gegevens gebruiken, kun je contact opnemen met de functionaris voor gegevensbescherming via het volgende e-mailadres: dpo@smile2impress.com

GELIEERDE BEDRIJVEN - IMPRESS GROEP 

SMILE2IMPRESS

  1. UK Naam: SMILE2IMPRESS CLINICS, LTD. Belasting ID: 13682612 Adres: One Fleet Place, Londen, Engeland, EC4M 7WS Naam: SMILE2IMPRESS, LTD. Belastingnummer: 12957895 Adres: 54 Brushfield Street, Londen, Engeland, E1 6AG

  2. ITALIË Naam: SMILE2IMPRESS, S.R.L. Belastingnummer: 12266090963 Adres: VIA BENEDETTO MARCELLO 91 - 20124 - MILANO

  3. ZWITSERLAND Naam: SMILE2IMPRESS, SARL Belasting ID: UID CHE-365.532.137 Adres: Rue Jacques-Balmat 5, c/o BianchiSchwald Sàrl, 1204 Genève

  4. PORTUGAL Naam: SMILE2IMPRESS, LDA. Belasting ID: 516423614 Adres: Rua Camilo Castelo Branco nr. 44 en 44-A, 1050-045 Lisboa

  5. FRANKRIJK Naam: SMILE2IMPRESS, S.L. Belasting ID: FR14892663485 RCS Adres: 36 AVENUE HOCHE, 75008 PARIS

  6. OEKRAÏNE Naam: SMILE2IMPRESS, LLC. Belasting ID: 44629915 Adres: Oekraïne, 30601, Khmelnytskyi district, Khmelnytskyi regio, Teofipol urban-type settlement, Svobody Street 27A, appartement 18

  7. VS Naam: CVSTOM CO Belasting ID: 81-1540779 Adres: 999 SUTTER ST, STE 102, SAN FRANCISCO, CA 94109

DR SMILE

  1. ITALIË Naam: DRSMILE ITALIA S.R.L. BTW: 11865840968 Adres: VIA MESSINA 38 - 20154 - MILANO

  2. FRANKRIJK Naam: DR SMILE FRANCE, SAS. Belastingnummer: 980742530 Adres: 28 BOULEVARD DE LA CORDERIE, 13007 MARSEILLE

  3. SPANJE Naam: DRSMILE IBERIA, S.L.U. Belasting ID: B88481924 Adres: CALLE CLAUDIO COELLO, 92, 28006, MADRID

  4. ZWEDEN Naam: DRSMILE SVERIGE AB Registratienummer: 559314-8454 Adres: Drottninggatan 97, 113 60 Stockholm

  5. NEDERLAND Naam: DRSMILE BeNeLux B.V. BSN: 86141562 Adres: Nicolaas Beetsstraat 222, 3511 HG, Utrecht, Nederland Naam: PlusDental Netherlands B.V. BSN: 82375941 Adres: Barbara Strozzilaan 101, 1083 HN, Amsterdam

  6. DUITSLAND Naam: DZK Deutsche Zahnklinik GmbH BTW-NUMMER: HRB 191540 B Adres: Königsallee 92 a, D-40212 Düsseldorf Naam: Urban Technology GmbH BTW-NUMMER: HRB 186974 B Adres: Brunnenstraße 128, 13355 Berlin, Deutschland

Wat voor soort informatie kunnen we over u verzamelen?

De persoonlijke gegevens die we verzamelen van gebruikers en klanten op onze website zijn strikt beperkt tot wat noodzakelijk is, in overeenstemming met het principe van gegevensminimalisatie zoals uiteengezet in artikel 5(c) van de GDPR, en kunnen worden gegroepeerd in de volgende categorieën:

  • Basis- en contactgegevens: zoals je naam, achternaam, e-mailadres en telefoonnummer.

  • Professionele informatie en informatie over tewerkstelling: deze categorie omvat uw professionele interesses en alle gegevens die u vrijwillig indient in ons Carrière-gedeelte, zoals uw CV.

  • Technische gegevens: waaronder uw IP-adres, loggegevens, gebruikte browser en versie, tijdzone en gebruiksinstellingen, browserplugins, besturingssysteem en andere technologie die wordt gebruikt om toegang te krijgen tot ons platform.

  • Gegevens over gebruikersaccounts: zoals uw e-mailadres en wachtwoord, feedback die u hebt gegeven en enquêtes die u hebt ingevuld.

  • Browsergegevens: omvat informatie over uw surfgedrag tijdens uw bezoek aan ons platform.

  • Marketing- en communicatievoorkeuren: we verzamelen uw voorkeuren met betrekking tot het ontvangen van marketingcommunicatie en updates van ons, de toestemmingen die u hebt gegeven en het communicatiekanaal van uw voorkeur.

  • Beelden vastgelegd door videobewakingssystemen: dit omvat beelden die kunnen worden opgenomen door CCTV-camera's die in onze klinieken en kantoren zijn geïnstalleerd.

  • Gezondheidsgegevens (verzameld in de kliniek): patiëntgegevens. Wij informeren u dat het doel van het verzamelen en verwerken van persoonlijke gegevens in deze context het creëren, onderhouden en beheren van het medisch dossier van de patiënt is, om de doelstellingen van het medisch centrum te vervullen, die bestaan uit het bieden van de gezondheidszorg die elke patiënt nodig heeft.

Hoe verzamelen we uw persoonlijke gegevens?

Als algemene regel geldt dat de meeste persoonlijke informatie die we verzamelen rechtstreeks door jou wordt verstrekt - persoonlijk in onze klinieken, per telefoon, e-mail, instant messaging-diensten (zoals WhatsApp), webformulieren of via je antwoorden op enquêtes. We kunnen echter ook informatie verkrijgen van derden die met ons verbonden zijn.

Hoe verzamelen we uw gegevens via onze website?

  • Een gebruiker kan altijd contact met ons opnemen via de communicatiekanalen op de website om een dienst aan te vragen of een verzoek in te dienen.

  • Wanneer de gebruiker zijn CV en gerelateerde gegevens indient via het Carrière-gedeelte van onze website.

  • Bij het invullen van het contactformulier om een afspraak te maken, door noodzakelijke en evenredige gegevens te verstrekken zoals naam, achternaam, e-mailadres en mobiel telefoonnummer.

  • Via onze cookies, zoals beschreven in ons Cookiebeleid. Dit gebeurt alleen met uw toestemming en u kunt uw voorkeuren op elk gewenst moment beheren.

  • Wanneer u ons uitdrukkelijk toestemming geeft om u commerciële berichten te sturen door het betreffende vakje op het contactformulier aan te vinken.

Voor welk doel verwerken wij uw persoonlijke gegevens?

Hieronder vindt u een gedetailleerde tabel met de doeleinden waarvoor we uw gegevens verzamelen en de rechtsgrondslag die een dergelijke verwerking rechtvaardigt.

Doeleinden van de verwerking en rechtsgrondslag

Doel van de verwerking

Wettelijke basis

Afspraakverzoeken beheren via de website.

(1) Uitdrukkelijke toestemming van de betrokkene

Onze relatie met gebruikers/klanten beheren, inclusief:

(1) Op de hoogte stellen van wijzigingen in onze voorwaarden of ons beleid

(2) Deelname aan onderzoeken of beoordelingen aanvragen.

(1) Uitvoering van het contract

(2) Voldoen aan wettelijke verplichting

(3) Toestemming van de betrokkene

Geïnformeerde toestemming van de gebruiker vragen en beheren.

(1) Uitvoering van het contract

(2) Uitdrukkelijke toestemming van de betrokkene

Voldoen aan wettelijke, fiscale, boekhoudkundige, administratieve en contractuele verplichtingen met betrekking tot het leveren van gevraagde diensten.

Voldoen aan wettelijke verplichting

Informatie geven over de producten en behandelingen van SMILE2IMPRESS.

(1) Uitdrukkelijke toestemming van de betrokkene

Behandel claims, incidenten of vragen via het contactformulier, online chat, e-mail, instant messaging (WhatsApp) en de telefoonlijn van de klantenservice.

(1) Toestemming van de betrokkene

(2) Gerechtvaardigd belang

Gebruikers commerciële informatie van IMPRESS sturen die mogelijk interessant is. Profilering kan worden gebruikt om voorkeuren en de timing van aanbiedingen te voorspellen.

(1) Uitdrukkelijke toestemming van de betrokkene

(2) Gerechtvaardigd belang (indien geen opt-out verzoek is ingediend)

Voer noodzakelijke commerciële en administratieve taken uit met websitegebruikers.

(1) Toestemming van de betrokkene

De diensten en/of behandelingen leveren die de gebruiker heeft gecontracteerd of waarop hij/zij zich heeft geabonneerd en deze opvolgen.

(1) Uitdrukkelijke toestemming van de betrokkene

(2) Contractprestaties

Onze diensten verbeteren door middel van profilering en gebruiksanalyse op basis van gebruikersgeschiedenis. Analytische gegevens worden ook gebruikt om de website-/appervaring te verbeteren, marketingstrategieën te implementeren en boekingsprocessen via cookies te optimaliseren.

(1) Gerechtvaardigd belang

(2) Toestemming (bijv. acceptatie van analytische cookies)

Ons bedrijf en onze website beheren en beschermen, waaronder probleemoplossing, gegevensanalyse, web-/apptests, enz.

(1) Wettelijke verplichting

(2) Legitiem belang (bijv. fraudepreventie, IT-beveiliging)

Registratie beheren voor deelname aan IMPRESS-promoties.

(1) Toestemming van de betrokkene

Beheer gebruikersinteracties op onze sociale media.

(1) Wettelijke verplichting (bijv. beledigende of schadelijke inhoud verwijderen)

(2) Legitiem belang (bijv. advertenties van derden verwijderen)

Persoonlijke gegevens verstrekken aan autoriteiten of voldoen aan gerechtelijke vereisten.

Wettelijke verplichting

Follow-up van geschillenbeslechtingsprocedures via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ en met consumentenbeschermingsorganisaties.

Wettelijke verplichting

Verschaf klachtenformulieren op verzoek van de gebruiker via een contactformulier, telefoon of e-mail.

Wettelijke verplichting

Onze diensten aanbieden.

(1) Uitvoering van het contract

(2) Uitdrukkelijke toestemming van de betrokkene

Accepteer en verwerk betalingen.

(1) Uitvoering van het contract

(2) Legitiem belang

Fysieke beveiliging van onze faciliteiten verbeteren (camerabewaking, toegangscontrole).

Legitiem belang en het belang van derden (bijv. het opsporen van schadelijke handelingen)

Financier behandelingen via externe financiële instellingen.

(1) Uitvoering van het contract

Met wie delen we uw persoonlijke gegevens?

Mogelijk moeten we uw persoonlijke gegevens delen met:

  • Lokale dochterondernemingen van IMPRESS die eerder zijn genoemd, om onze services te kunnen leveren.

  • Externe bedrijven of dienstverleners die we uitbesteden om onze producten en diensten te leveren, zoals betalingsproviders, magazijnen of verzendbedrijven.

  • Andere derden die noodzakelijk zijn voor de werking van ons bedrijf, zoals reclamebureaus, juridische adviseurs, onderlinge verzekeringsmaatschappijen, enz.

  • Externe bedrijven die financiering bieden voor de gecontracteerde behandelingen.

Alle providers waarmee we samenwerken zijn contractueel aan ons gebonden. Wij kunnen garanderen dat zij alle noodzakelijke veiligheidsmaatregelen treffen om uw persoonlijke gegevens te beschermen en deze gegevens alleen gebruiken voor de aangegeven doeleinden en in overeenstemming met onze instructies.

We zullen ook persoonlijke informatie delen met wetshandhavingsinstanties of autoriteiten wanneer dit wettelijk vereist is.

Waar slaan we uw persoonlijke gegevens op?

Alle informatie die u ons via deze website of andere kanalen verstrekt, wordt opgeslagen op servers van Google Cloud en Amazon Web Services (AWS).

Deze servers bevinden zich binnen de Europese Economische Ruimte (EER).

Internationale overdracht van persoonlijke gegevens

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, kan het soms nodig zijn dat we uw persoonlijke gegevens buiten de Europese Economische Ruimte (EER) brengen. Bijvoorbeeld:

  • Wanneer we moeten communiceren met onze kantoren buiten de EER;

  • Om met u of met onze dienstverleners te communiceren wanneer deze buiten de EU zijn gevestigd;

  • Wanneer de producten of diensten die wij u aanbieden een internationale component hebben.

Internationale gegevensoverdrachten zijn onderworpen aan speciale regels die vallen onder de principes van de gegevensbeschermingswetgeving. Dit betekent dat we uw gegevens alleen mogen doorgeven aan landen of internationale organisaties buiten de EU wanneer:

  • Het land van bestemming wordt door de bevoegde autoriteit als "adequaat" beschouwd voor wat betreft het beschermingsniveau voor persoonsgegevens;

  • Alle noodzakelijke voorzorgsmaatregelen zijn genomen om ervoor te zorgen dat uw wettelijke rechten worden beschermd en dat u klachten kunt indienen of uw rechten op de juiste manier kunt uitoefenen;

  • Een relevante uitzondering is van toepassing onder de wetten inzake gegevensbescherming.

In dergelijke gevallen informeren wij u dat wij uw gegevens met passende waarborgen overdragen, waarbij de beveiliging altijd in stand wordt gehouden. We gebruiken de meest geschikte hulpmiddelen voor internationale gegevensoverdrachten, zoals Standaard Contractuele Clausules (SKC's) of andere passende aanvullende maatregelen. U kunt de inhoud van de modelcontractbepalingen bekijken op de volgende link:

https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transferpersonal-data-third-countries_en

Hoe lang bewaren we uw persoonlijke gegevens?

In overeenstemming met artikel 5.1(e) van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR), worden persoonlijke gegevens alleen opgeslagen voor zo lang als nodig is om de doeleinden te vervullen waarvoor ze zijn verzameld. Uw gegevens kunnen echter in de volgende gevallen worden bewaard:

  1. Voldoen aan wettelijke en contractuele verplichtingen:

    • Hoewel aansprakelijkheid nog steeds kan voortvloeien uit een contractuele, precontractuele of niet-contractuele relatie.

    • Wanneer dit wettelijk verplicht is (bijv. bewaartermijnen van klinische dossiers of boekhoudkundige gegevens).

  2. Beveiligingsmaatregelen voor bewaarde gegevens:

    • Zolang gegevens worden opgeslagen, nemen we passende technische en organisatorische maatregelen om de veiligheid ervan te garanderen. Dit omvat het vermijden van actieve verwerking of inzage en het beperken van toegang tot alleen rechtbanken, het openbaar ministerie of overheidsdiensten, en alleen wanneer dit strikt noodzakelijk is.

  3. Bewaartermijnen volgens de geldende voorschriften:

    • Ons beleid voor het bewaren van gegevens voldoet aan termijnen die zijn vastgesteld onder verschillende toepasselijke wetten, afhankelijk van de wettelijke verantwoordelijkheden of wettelijke beperkingen van het land van herkomst van de gegevens.

    • Zodra de wettelijke bewaartermijn is verstreken, worden de gegevens permanent en veilig verwijderd, zodat ze niet meer kunnen worden teruggevonden.

Als je meer informatie nodig hebt, kun je contact met ons opnemen via gdpr@smile2impress.com.

Onze communicatie

Alle persoonlijke gegevens die u verstrekt, worden opgenomen in onze informatiesystemen. Door dit privacybeleid te accepteren, stemt u er uitdrukkelijk mee in dat IMPRESS de volgende activiteiten en/of acties uitvoert, tenzij u ons anderszins laat weten:

Om u commerciële, promotionele en direct-marketingberichten te sturen op een manier waarvoor u uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven, om u te informeren over activiteiten, diensten, promoties, advertenties, nieuws en andere informatie met betrekking tot onze diensten, producten en groepsmaatschappijen.

Hoe meld ik me af voor marketingcommunicatie?

U kunt elke eerder gegeven toestemming voor commerciële communicatie op elk gewenst moment intrekken. U kunt zich afmelden door gebruik te maken van de opt-out optie wanneer deze beschikbaar is in onze app of website, of door ons een e-mail te sturen met als onderwerp "unsubscribe" op gdpr@smile2impress.com.

We doen nooit aan SPAM. Daarom sturen we je geen marketinge-mails, tenzij je daarom hebt gevraagd of toestemming hebt gegeven. Al onze communicatie bevat echter een manier om uw toestemming in te trekken.

Om de klantenbinding te verbeteren en de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen, kan IMPRESS profileringsactiviteiten uitvoeren om te voorspellen welke soortgelijke producten of diensten als de reeds gecontracteerde u mogelijk interesseren, of om het meest geschikte moment te bepalen om deze aan te bieden.

We zullen uw persoonlijke gegevens niet verwerken voor andere dan de beschreven doeleinden, tenzij dit wordt vereist door de wet of een gerechtelijk bevel.

Verantwoordelijkheid van de gebruiker - Waarheidsgetrouwheidsverklaring

Door ons uw persoonlijke gegevens langs elektronische weg te verstrekken, verklaart de gebruiker ouder te zijn dan 18 jaar en dat alle aan IMPRESS verstrekte gegevens waarheidsgetrouw, nauwkeurig, volledig en actueel zijn.

De gebruiker erkent de verantwoordelijkheid voor de waarheidsgetrouwheid van de verstrekte gegevens en verbindt zich ertoe deze bij te houden zodat ze zijn feitelijke situatie weerspiegelen, en is aansprakelijk voor alle onjuiste of onnauwkeurige informatie en voor alle directe of indirecte schade die daaruit kan voortvloeien.

Sociale media

We onderhouden officiële accounts op Instagram, Facebook en LinkedIn en treden op als verantwoordelijke voor de verwerking van de gegevens op deze profielen.

Door interactie met onze berichten (bijv. liken, commentaar geven) accepteer je dit Privacybeleid, dat vertrouwelijkheid en naleving van je rechten op het gebied van gegevensbescherming garandeert en uitlegt hoe we je gegevens gebruiken en welke rechten je hebt.

Elk socialemediaplatform heeft zijn eigen privacybeleid, dat gebruikers accepteren wanneer ze zich registreren. IMPRESS is niet verantwoordelijk voor de manier waarop deze platforms uw gegevens verwerken voor hun eigen doeleinden of voor andere doeleinden dan hier beschreven.

Op onze socialemediaprofielen vindt u inhoud over onze producten en services en onderwerpen die van belang zijn voor onze activiteiten. IMPRESS is niet verantwoordelijk voor het verschijnen van dergelijke inhoud op uw persoonlijke feed of profiel binnen elk platform.

CV's indienen

Als de gebruiker een CV indient, wordt dit verwerkt via de vacatures op LinkedIn, die namens IMPRESS optreedt als gegevensverwerker. De verstrekte gegevens worden gebruikt om de sollicitant op te nemen in huidige of toekomstige wervingsprocessen, waarbij het profiel van de sollicitant wordt beoordeeld om de beste kandidaat voor de betreffende functie te selecteren. Dit is de enige officiële methode om CV's te ontvangen; CV's die op een andere manier worden verstuurd, worden niet geaccepteerd.

Als er wijzigingen optreden in de verstrekte informatie, worden gebruikers verzocht ons hiervan zo snel mogelijk schriftelijk op de hoogte te stellen, zodat hun gegevens up-to-date blijven.

De gegevens worden maximaal twee jaar bewaard, waarna ze veilig worden verwijderd, met volledige inachtneming van de vertrouwelijkheid, zowel tijdens de verwerking als op het moment van vernietiging. Als de gebruiker wil blijven deelnemen aan toekomstige wervingsprocessen, moet hij/zij zijn/haar CV opnieuw indienen.

De gegevens kunnen worden verwerkt en/of gedeeld met bedrijven binnen onze bedrijfsgroep, gedurende de bewaarperiode van het CV, en uitsluitend voor dezelfde doeleinden als eerder vermeld.

Hoe beveiligen we uw informatie?

Wij nemen de bescherming van uw gegevens zeer serieus. Daarom implementeren we fysieke, organisatorische en technologische beveiligingsmaatregelen, controles en procedures om te voorkomen dat uw gegevens per ongeluk verloren gaan, er toegang toe wordt verkregen of er misbruik van wordt gemaakt.

Hoewel geen enkel systeem 100% veilig is, doet SMILE2IMPRESS haar best om inbreuken op de beveiliging te voorkomen. Elke gebruiker is als enige verantwoordelijk voor de beveiligingsmaatregelen die hij toepast met betrekking tot zijn eigen gegevens. SMILE2IMPRESS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor gevolgen die voortvloeien uit het niet toepassen van de juiste beveiligingsmaatregelen door gebruikers, noch voor schade veroorzaakt door derden, onvoorziene gebeurtenissen of overmacht.

We beperken de toegang tot uw gegevens tot bevoegde personen of entiteiten, zorgen ervoor dat al het personeel dat betrokken is bij de gegevensverwerking goed is opgeleid en is onderworpen aan geheimhoudingsverplichtingen.

We passen ook technische procedures toe om vermoedelijke datalekken op te sporen en erop te reageren. Indien nodig stellen we zowel u als de relevante toezichthoudende autoriteit op de hoogte, in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

Hoe kunt u uw rechten op het gebied van gegevensbescherming (ARCOPOL) uitoefenen?

Onder de General Data Protection Regulation (GDPR) heb je het recht om het volgende uit te oefenen:

Rechts

Beschrijving

Toegang

Het recht om een kopie van uw persoonlijke gegevens te ontvangen.

Rectificatie

Het recht om correctie te vragen van onjuiste persoonlijke gegevens.

Wissen (recht om te worden vergeten)

Het recht om de verwijdering van uw persoonlijke gegevens aan te vragen - onder bepaalde voorwaarden.

Beperking van verwerking

Het recht om te vragen om de verwerking te beperken.

Bezwaar

Het recht om bezwaar te maken tegen:

(i) direct marketing (inclusief profilering);

(ii) verwerking op basis van ons gerechtvaardigd belang, onder bepaalde omstandigheden.

Gegevensdraagbaarheid

Het recht om uw gegevens te ontvangen in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machineleesbaar formaat, of om ze te laten overdragen aan een derde partij - in specifieke situaties.

Geautomatiseerde besluitvorming

Het recht om niet te worden onderworpen aan een besluit dat uitsluitend is gebaseerd op geautomatiseerde verwerking, waaronder profilering, en dat wettelijke of aanzienlijke gevolgen heeft.

Deze rechten kunnen te allen tijde kosteloos worden uitgeoefend.

Om uw rechten uit te oefenen, kunt u ons schrijven op: gdpr@smile2impress.com

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met onze functionaris voor gegevensbescherming: AURIS CONSULTORÍA LEGAL I TRIBUTARIA SLP - dpo@smile2impress.com

Gegevensbeschermingsautoriteit

We streven ernaar alle problemen die u hebt met betrekking tot uw persoonlijke gegevens op te lossen. Als u echter van mening bent dat uw rechten zijn geschonden, hebt u het recht om een klacht in te dienen bij de relevante gegevensbeschermingsautoriteit in uw land.

Wijzigingen in dit privacybeleid

IMPRESS behoudt zich het recht voor dit Privacybeleid bij te werken of te wijzigen naar aanleiding van ontwikkelingen in wetgeving of jurisprudentie.