PlusDental wordt DR SMILE

Voortaan is DR SMILE ook verantwoordelijk voor alle klanten van PlusDental. Heeft u vragen over wat dit betekent voor u als klant van PlusDental? Hier vindt u alle antwoorden op de meest gestelde vragen.
People-Product-Aodon-Regina-Akousha-Brandan-Mia-Aligner-100.000-satisfied-costumers_12-reasons-why_v1_800x600_all_36__badge_
DS FAQ Desktop Gradient Background

Häufig gestellte Fragen

Deine Frage ist noch nicht dabei? Kontaktiere uns gern.

  • Er zijn twee opties om uw eindresultaat te behouden. Nachtbeugels zijn aan te schaffen in onze online shop. Voor een vaste spalk kunt u zich hier aanmelden voor de wachtlijst. Net als bij de aligner-behandeling moet er een nieuwe 3D-scan van uw gebit worden gemaakt voor de retainer.

  • Bij DR SMILE noemen we de behandelingen interproximale reductie (IPR) in plaats van ASR. De behandelingen zijn echter precies hetzelfde. Om een afspraak te maken voor IPR, kunt u via deze link een afspraak inplannen bij één van de DR SMILE partnerpraktijken.

  • DR SMILE is nu ook verantwoordelijk voor de klanten van PlusDental. Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in ons Helpcentrum. Als u nog vragen heeft, kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen via dit contactformulier.

  • DR SMILE is nu ook verantwoordelijk voor de klanten van PlusDental. Een beetje drukpijn is normaal, vooral bij het inbrengen van nieuwe aligners. Als uw pijn meerdere dagen aanhoudt, gebruik dan ons contactformulier. Voor medische noodgevallen gelieve te bellen naar +3197010288128.

  • Je kunt zelf de wijzigingsdatum bijhouden en elke 4 weken foto's uploaden naar ons contactblad, waar wij de resultaten zullen controleren. Het contactblad is hier te vinden. Van daaruit zullen wij, indien nodig, een refinement aanbieden.

  • Zodra u een ASR afspraak boekt (bij DR SMILE heet dit IPR), worden de medewerkers van de praktijk op de hoogte gebracht van de geplande behandeling. Zorg ervoor dat u uw huidige aligner en volgende aligners meeneemt naar uw afspraak. Alleen als u uw aligners bij u heeft in de praktijk kunnen we controleren of alles perfect past. Om een afspraak te maken voor IPR, kunt u via deze link een afspraak inplannen bij één van de DR SMILE partnerpraktijken.

  • Alle PlusDental abonnementen zijn automatisch opgezegd door PlusDental. Als u niets van PlusDental heeft gehoord, neem dan contact met ons op via het contactformulier met als onderwerp "PlusDental abo".

  • Alle klanten die een bleekset hadden aangeschaft zijn per e-mail gecontacteerd en geïnformeerd over de terugbetaling.

    Als u niets van PlusDental heeft gehoord, neem dan contact met ons op via het contactformulier met als onderwerp "Bleekset".

    DR SMILE biedt ook een zogenoemde "whitening kit" aan in de online shop.

  • Indien u via PlusDental een vaste spalk heeft besteld, is deze inmiddels geannuleerd en terugbetaald. De klanten zijn per e-mail geïnformeerd. Als u geen e-mail van PlusDental heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier met als onderwerp "PlusDental retainer". DR SMILE biedt ook op maat gemaakte vaste spalken aan. Alle informatie over dit product vindt u hier.

  • Ja, DR SMILE geeft garantie op alle PlusDental vaste retainers. Als u vragen over de garantie heeft, neem dan contact met ons op via het contactformulier met als onderwerp "PlusDental garantie".

  • Ja, de betaling gaat gewoon door. Mocht u nog vragen hebben over de betaling, neem dan rechtstreeks contact op met uw factureringsdienstverlener.

  • Het hele netwerk van DR SMILE partnerpraktijken is nu voor u beschikbaar. Onder hen bevinden zich ook enkele voormalige PlusDental-partnerpraktijken. U kunt hier controleren of de voormalige PlusDental-partnerpraktijk waar u ging nog beschikbaar is.

  • Noch Fragen?

    Dein Kontakt bei DR SMILE

    Jennifer und Team