PlusDental wordt DR SMILE

Voortaan is DR SMILE ook verantwoordelijk voor alle klanten van PlusDental. Heeft u vragen over wat dit betekent voor u als klant van PlusDental? Hier vindt u alle antwoorden op de meest gestelde vragen.
PlusDental x DR SMILE Announcement

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er nog niet bij?

Wat zijn mijn opties om mijn tanden recht te houden na de behandeling?arrow down

Er zijn twee opties om uw eindresultaat te behouden. Nachtbeugels zijn aan te schaffen in onze online shop. Voor een vaste spalk kunt u zich hier aanmelden voor de wachtlijst. Net als bij de aligner-behandeling moet er een nieuwe 3D-scan van uw gebit worden gemaakt voor de retainer.

Ik heb een afspraak nodig voor een approximale glazuurreductie (ASR). Waar kan ik dit boeken?arrow down

Bij DR SMILE noemen we de behandelingen interproximale reductie (IPR) in plaats van ASR. De behandelingen zijn echter precies hetzelfde.

Om een afspraak te maken voor IPR, kunt u via deze link een afspraak inplannen bij één van de DR SMILE partnerpraktijken.

Met wie kan ik in de toekomst contact opnemen als ik vragen of problemen heb?arrow down

DR SMILE is nu ook verantwoordelijk voor de klanten van PlusDental.
Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in ons Helpcentrum.

Als u nog vragen heeft, kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen via dit contactformulier.

Ik heb pijn. Bij wie kan ik terecht?arrow down

DR SMILE is nu ook verantwoordelijk voor de klanten van PlusDental.
Een beetje drukpijn is normaal, vooral bij het inbrengen van nieuwe aligners. Als uw pijn meerdere dagen aanhoudt, gebruik dan ons contactformulier. Voor medische noodgevallen gelieve te bellen naar +3197010288128.

Ik heb een PlusDental bon voor retainers. Kan ik het inwisselen bij DR SMILE?arrow down

Dat is mogelijk.
Maar we hebben een nieuwe 3D scan van jouw gebit nodig. Aangezien DR SMILE helaas geen toegang heeft tot uw PlusDental scan, kunt u HIER een afspraak maken bij een DR SMILE partnerpraktijk.

De spalk kost €99 per kaak bij DR SMILE.

Mijn PlusDental-App werkt niet meer. Hoe kan ik mijn behandeling volgen?arrow down

Je kunt zelf de wijzigingsdatum bijhouden en elke 4 weken foto's uploaden naar ons contactblad, waar wij de resultaten zullen controleren. Het contactblad is hier te vinden. Van daaruit zullen wij, indien nodig, een refinement aanbieden.

Ik ben toe aan een ASR afspraak. Heeft DR SMILE al mijn gegevens over deze behandeling?arrow down

Zodra u een ASR afspraak boekt (bij DR SMILE heet dit IPR), worden de medewerkers van de praktijk op de hoogte gebracht van de geplande behandeling. Zorg ervoor dat u uw huidige aligner en volgende aligners meeneemt naar uw afspraak. Alleen als u uw aligners bij u heeft in de praktijk kunnen we controleren of alles perfect past.

Om een afspraak te maken voor IPR, kunt u via deze link een afspraak inplannen bij één van de DR SMILE partnerpraktijken.

Ik heb een PlusDental abonnement. Wat gebeurt hiermee?arrow down

Alle PlusDental abonnementen zijn automatisch opgezegd door PlusDental.
Als u niets van PlusDental heeft gehoord, neem dan contact met ons op via het contactformulier met als onderwerp "PlusDental abo".

PlusDental heeft me het bleken van mijn tanden beloofd. Hoe kan ik dit bij jullie laten doen?arrow down

Alle klanten die een bleekset hadden aangeschaft zijn per e-mail gecontacteerd en geïnformeerd over de terugbetaling.

Als u niets van PlusDental heeft gehoord, neem dan contact met ons op via het contactformulier met als onderwerp "Bleekset".

DR SMILE biedt ook een zogenoemde "whitening kit" aan in de online shop.

Ik heb een vaste spalk aangeschaft bij PlusDental. Krijg ik deze nu van DR SMILE?arrow down

Indien u via PlusDental een vaste spalk heeft besteld, is deze inmiddels geannuleerd en terugbetaald. De klanten zijn per e-mail geïnformeerd. Als u geen e-mail van PlusDental heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier met als onderwerp "PlusDental retainer".

DR SMILE biedt ook op maat gemaakte vaste spalken aan. Alle informatie over dit product vindt u hier.

Ik heb een vaste retainer van PlusDental. Er zit 2 jaar garantie op. Is deze garantie ook bij DR SMILE geldig?arrow down

Ja, DR SMILE geeft garantie op alle PlusDental vaste retainers. Als u vragen over de garantie heeft, neem dan contact met ons op via het contactformulier met als onderwerp "PlusDental garantie".

Ik heb ingestemd met betaling in termijnen. Moet ik mijn termijnen blijven betalen?arrow down

Ja, de betaling gaat gewoon door. Mocht u nog vragen hebben over de betaling, neem dan rechtstreeks contact op met uw factureringsdienstverlener.

Zijn de PlusDental-partnerpraktijken er nog voor mij?arrow down

Het hele netwerk van DR SMILE partnerpraktijken is nu voor u beschikbaar. Onder hen bevinden zich ook enkele voormalige PlusDental-partnerpraktijken.
U kunt hier controleren of de voormalige PlusDental-partnerpraktijk waar u ging nog beschikbaar is.

Heeft u nog vragen? Contacteer ons

Vragen over Corona?

Uw gezondheid staat voorop. Hoogste veiligheid en hygiëne, zodat u zich goed voelt. Ons opgeleid personeel zal u uitgebreid informeren over de huidige maatregelen:

trustpilot icon
Feedback van klanten
review-stars
3.8 / 5
Feedback bekijken
No Logo
No Logo
Onze alignersarrow
Over onsarrow
Contactarrow
  • Contact & Hulp
  • Voor tandartsen en orthodontisten
  • +3197010252861 (Ma. t/m vr. 10:00-17:00)
  • +3197010288128 (PlusDental)
  • [email protected]
  • Digital Dental Health
  • Vacatures
  • Studentenkorting
Volg ons
  • social icon
  • social icon

©2022 DR SMILE